Blandat inlägg

Tjenamors!
Har bakat vaniljmuffins till pappa idag. Han bad mig göra det för han ville ha vanliga tråkiga muffins utan glasyr ellernån sorts topping :(.
Sen under kvällen så råkade jag spilla vatten över tangentbordet på min dator så att den gick sönder (trodde jag iallafall) men då jag tog ner den för att testa starta den (vågade inte uppe för att jag var rädd att den skulle gå sönder mer) så starta den och var inte jättetrasig. Min bakrund eller typ hela skärmen hade blivit mindre så det var typ 10 cm där det bara var svart och inget var där. Så den är lite trasig men pappa ska kolla bland sin samling av datorer (han jobbar ju med dom och får ''några'' gratis) och se ifall jag kaan låna en ''tills vidare'' som mamma sa.
Aja förhoppningsvis blir min älskade dator lagad av pappa.
//Alice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0