5 inlägg på rad!!! Nytt rekord?

Tjenamors!
Det här är mitt 5:e inlägg på rad! Ni måste börja blogga igen!!!!

Aja iallafall idag runt 18 så kom mina 2 tremeningar Jack och Maiken (vet inte exakt hur det stavas) med deras mamma Mia hem till oss. Dom bor i Sundsvall så jag får inte träffa dom så ofta. Jag var typ tvungen att busa och leka med dom hela tiden! Fast det var väldigt kul men jag visste inte att en 4 åring och en 1 åring hade så mycket energi!!!!!! Jag är supertrött just nu! Fast det var kul iallafall. ;)
Sen när dom åkte så var jag tvungen att renskriva klart deckaren och recensionen till svenskan.
När jag väl var klar så skulle jag skriva ut deckaren från datan och skrivaren fungerade inte! Så jag fick lite panik och ropade på pappa som fixade det efter några minuter! :D

Måste sova nu för att bli tillräckligt pigg för skolan imorrn. Får trösta mig med att det är fredag imorrn då...
//Alice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0