Skyldig?

Efter som det var ett tag sen jag bloggade så kände jag mig skyldig att blogga...eller ja typ.
Iaf så i förrgår eller nått tipsade en kompis mig om en hemsida som hon tyckte va kul, den heter akinator och det är typ en gubbe som kan läsa tankar, (haha) man tänker på en känd person verklig eller tecknad tex.Lady Gaga elr Hello Kitty sen svarar man på några frågor som: bor den här personen i sverige elr är den här personen en sångere.
Ja ni förstår och då kan "gubben" lista ut vem du tänkte på, nice va?
Länk: Akinator
 
Har gäster just nu, mammas kompis och hennes familj är här, hon har två små barn som roar sig med att skrika...hela natten.
Men dom är så söta så jag får väl stå ut.
 
Vi måste nästan åka upp till min stuga i sommar, mormor har bett (tvingat) mig fråga er c:
 
Haha fun time <3
 
Ses
//Elin

Kommentarer
Postat av: Tova

SÅKLART vi åker !!! :D <3

2012-06-28 @ 13:47:51
Postat av: Elin

c:

2012-06-29 @ 12:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0