Poppin'

Början på varje sommarlov tycker jag alltid känns såhär underbart seg, likaså denna.
Och eftersom jag är småförkyld har jag en ursäkt till att inte göra något alls.  Väl genomtänk de där Tova, For när det väl händer nÅt så måste jag ju inte säga nej... ♥
Dock om resten av lovet fortsätter såhär kommer jag vara döv i tid till skolstarten eftersom jag lyssnar på musik i pappas lurar 24/7 nu när jag inte har nåt att göra. Men nu känns det värt det...
Nämen ikväll ska min lillkusin Felix firas, 17 år redan, pruttit bra :)
 
 
tack för att ni lät mig skriva av mig lite, nu har jag brottoooooom! afsgyugfvdbshbjrt , LOVE

Kommentarer
Postat av: Alice

haha snygg bild...

2012-06-28 @ 21:28:30
Postat av: Elin

Snygging där ♥

2012-06-29 @ 12:32:40
Postat av: Tova

tack käraste :*

2012-06-29 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0