Övernattning

Halloj

Trevlig övernattning det blev....eller inte.
En spydde och ja jag klarar ju inte av sånt så jag fick lov att åka hem :(
Ganska glad för det ändå har hört att dom somna 08.00 och sov till 09.00 själv somna jag 24.00 typ
och sov till 10.30.
Idag har jag åkt skoter uppe i stugan medans alla andra städade tycker lite synd om den som städa toan men glad att det inte va jag.
Ser på matchen mellan sverige och ryssland nu

Vi måste väl planera lite mer till tårtan imorgon eller på måndag efter skolan va tycker ni?

Igår va jag och pappa och köpte en sån där hockey tröja tjejen i kassan va jätte snäll dom hade höjt priset på tröjorna och då bjöd hon på en autograf på tröjan dom kostar egentligen pengar men vi fick den gratis :)

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0