Happy ^.^

Halloj...

Va ju ett tag sen jag blogga vet.
Men har ju sagt att jag bara ska blogga om viktiga saker och nu har jag nått jätte viktigt att berätta så "lyssna" noga.
Idag eller aldeles nyss va jag och mamma så stan och fikade på port 9 cafét och när jag kollade bakom mig såg jag...
ROB SCHREMP!!
Nice va <3
Ja det är ju jätte viktigt att berätta för att han är pro och så.
Men är jätte glad nu då.
Det va väl det jätte viktiga
Gick det bra att ta sprutan Tova?
Led "nästan" med dig elr nej ska inte ljuga hade fullt upp att stirra på "någon".
Haha men nej det gjorde jag väl inte heller riktigt...




Ses imorn <3
//Elin


Kommentarer
Postat av: Amanda♥

- tack så mycket!

2012-02-03 @ 13:27:21
URL: http://canonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0