Rubrik ska de va här

Tjenamors!
Var på stan idag. Köpte inget. När vi kom hem så gjorde jag inte så mycke heller.
Då jag och pappa såg på tv lite senare på kvällen så var jag liiiite elak mot honom.

Pappa: Alice? Alice? Alice? (Han sa typ så med en röst som liknar Sid's från Ice Age)

Jag: Kan du sluta prata med den där rösten?!

Pappa: Alice? Alice? Alice? (Fortfarande med Sid's röst)

Jag: Nej det är inte den rösten jag menar! Den andra.

Pappa: Vilken då? (Vanlig röst)

Jag: Den där!

Sen blev pappa jätte ''arg'' på mig och satte sig i en fortölj och surade

Och då började jag gapskratta för han såg precis lika dan ut som ett litet barn brukar se ut som då dom inte brukar få som dom vill.

Har typ inte nåt mer att skriva nu.

Godnatt!
//Alice

Kommentarer
Postat av: Elin

Alice...

2012-04-26 @ 19:20:20
Postat av: Alice

Elin...

2012-04-27 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0