Glass och musik

Tjenamors!
Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musik och äter glass.<33
Vi hade lite glass kvar sen förra helgen. Och jag tog typ allt som var kvar. Det var ganska mycket...XD
Jag lyssnar på ironic med EMD. Den låten och There's a place for us är mina favoritlåtar av dom.

Idag har jag sett filmen 1000 gånger starkare. Den var jättebra!
Filmen handlar om Signe är en blyg 15-årig tjej och i hennes klass är det de stökiga killarna och den populära Mimi som styr. När den nyinflyttade Saga börjar i klassen sker dock en förändring, hon bryter mot de oskrivna lagarna om hur tjejer bör agera. Till en början beröms hon av lärarna för att hon tar för sig och är stark, jämfört med de andra tjejerna, men då de följer hennes exempel utbryter kaos.
Trailen på filmen:


Haré bra!
Alice<33

Kommentarer
Postat av: Tovan

See'n

2011-11-01 @ 12:40:58
Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

bra film :)

2011-11-23 @ 17:49:53
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0