Veckans klipp

Heej!
Jag hade utvecklingssamtal sista timmen idag. Sen när det var slut ca 12.30 så frågade mamma Helen om jag fick följa med henne hem för att jag har jätteont i halsen. Och det fick jag! :D Det var därför jag inte var på skolan då ni slutade.
Men här kommer veckans klipp.

Det är en låt från ''Glee''.
När jag lyssnade jag på de och då kom jag på att jag kunde reta pappa lite. Så jag gick till honom och sa att jag hade hittat en låt där dom sjunger om honom. Han frågade vad den heter och då sa jag att den heter ''Loser like me'' och då började mamma att skratta. Då sa han att jag skulle komma till honom. Jag var väldigt tveksam men dum som jag var så gick jag ju fram till honom. Han sa att jag skulle läsa en mening på hans Kindle (en sorts läsplatta) och när jag lutade mig framot och skulle läsa så slog han mig på armen!! Då hörjade jag skrika AJ!!! Och pappa började skratta!!!!!!
Så ett tips: Säg ALDRIG till er pappa att dom sjunger om honom i en sång som heter ''Loser like me'' eller nåt liknande.
¨
Ska gå och göra en kopp honungsvatten nu. Har superont i halsen.
Peace Out!
//Alice

PS! Jag tog ''Peace Out'' av Sofia. DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0