Veckans klipp

Heej!
Just nu sitter jag vid datorn i mitt rum och äter Pringles sour cream and onion och dricker Mer Grapefrukt och Passionsfrukt. GOTT!
Idag i skolan har jag haft jättetråkigt på rasterna. Eller rasten. Vi får ju vara inne på första rasten på fredagar.
Och på lunchen så satt jag med Jonathan, Lilly och Maja M.
Och när vi var ute så satt jag på en gunga och läste.
Sen när vi gick in så fortsatte vi se filmen vi har börjat se. Jag vet inte vad den heter.

Men nu kommer veckans klipp.

Jag älskar den här videon!! Katten är så sööt!!
Ha en bra helg!
//Alice <3

PS! Tova alla fick alla rätt på engelskaförhöret! DS!

Kommentarer
Postat av: Tova

Nej, JOnthe och Mel fick ett fel var men Helen sa att det gick iaf :D

2011-05-22 @ 20:56:42
Postat av: Alice

Det hörde jag inte. ;)

2011-05-22 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0