Praodag

Heej!
Idag hade vi i 6:an praodag.:)
Jag praoade på TM Fastighetservice med min morbror och Adecco med hans fru.
Egentligen skulle jag bara praoa på TM Fastighetservice men han skulle på fotvården med hans son (min kusin) så att jag åkte till hans fru och praoade där i typ en timme.
Sen när dom kom och hämtade mig så åkte vi på Coop så jag och min kusin skulle få varsin korv till lunch.
Det här var allt jag gjorde idag:

  • Åkte och köpte skruvar
  • Åkte och köpte bröd och renost till typ ett mellanmål vid 9
  • Åkte och skruvade fast plåt vid polisstationen
  • Åkte till deras fikalokal och åt brödet vi hade köpt. Vi stanna där i typ en timme
  • Åkte och kollade att det var sorterat i ett soprum (Det luktade illa där inne).
  • Sen när vi var där så kom hans fru och min kusin så jag och min kusin bytte bil
  • Jag åkte till Adecco
  • Stannade där i typ en timme. Fick varm choklad iallafall
  • Åkte till coop och åt en freach hot dog med dricka till lunch
  • Skusade min kusin tillbaka till hans skola
  • Åkte och kollade på en lägenhet där min morbror skulle kolla om det gick att höja fönsterbrädor
  • Smörjde dörren till fotvårdskliniken inne stan
  • Åkte till husvagnsaffären där min morbror skulle boka tid till en besiktning
  • Åkte hem

Det var min dag det.

Peace Out!
//Alice <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0