Väder

Heej!:)
Ni är nog i era stugor nu och ska vara där över midsommar och kommer förmodlien inte läsa det här på ett par dagar men det hindrar inte mig att blogga. (Hehe, det där lät lite dumt.XD)
Här i svartby så spörengnar det. Skönt att somna till enligt mig.
Men om det ät sånt här väder imorrn så kommer jag och min familj inte att åka på nåt firande. Jag tror inte att jag ska göra det iallafall. Inte om jag har ont i huvudet som jag hade idag iallafall. Men om vi stannar hemma imorrn så ska vi nog ha filmkväll med de 3 filmerna vi hyrde idag. Jag hyrde en film som heter Easy A, pappa hyrde nån kärleksfilm tror jag och Leo hyrde en Sci Fic -film som jag nog ska skippa att se. Gillar inte Sci Fic filmer alls. Möjligtvis några då, men jag vet inte om det är Sci Fic filmer.:)

Men inget midsommarfirande för mig i år.
 

Haré bra!
Alice<3<3

PS! Hade namnsdag idag. Ingen av er kom ihåg det! Har bara fått 4 grattis. Ett från mamma, ett från pappa, ett från Leo och ett från min låtsaskusin Sofia i sthlm. DS!

Kommentarer
Postat av: Alice

Vi åkte till arnäs hembygdsgård för att Leo skulle träffa en kompis där. Det var inte så roligt. Men jag träffade Felix Ö-M och Emma. Men det var inte så roligt där.

Bara så att ni vet så skriver jag det här med min iPod. :D

2011-06-24 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0