Umeå imorgon

Tjenamors!
Imorgon ska jag till umeå med mamma och pappa.;D
Hade tänkt baka cupcakes men det får väl bli på söndag istället.
Gick in på Lager Haus hemsida för att kolla om den affären finns i umeå vilket det finns!!
Ska köppa mååånga chokladkakor. Jag ska nog köpa till er också Tova och Elin. Om ni är snälla.
Blir nog en sån här om det finns:

Men det finns ju många och välja mellan och vi vet inte exakt vart det ligger men vi hittar nog.
Det var allt jag hade att skriva nu.
Haré bra!
Alice<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag va ju i umeå förra helgen och jag gick in i en JÄTTE stor lager haus affär där det fanns jätte många olika choklad kakor fler än i sundsvall hoppas du hittar den och jag är ju världens snällaste person bara så du vet :)

2011-06-04 @ 15:34:16
Postat av: Alice

Tyvärr jag köpte en annan

2011-06-04 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0