Rubrik.....

Haaii :)

Kom inte på nån bra rubrik..... men men till det viktiga jag ska till stugan nu på torsdag elr fredag och jag undrar om ni vill följa med?
Vi kanske måste stanna där i typ tre dagar är det okej annars får vi fixa så att ni kan åka hem tidigare om ni inte kan tänka er att stanna så länge fast det finns ju saker att göra vi kan ju typ:

-Bada
-Fiska
-Åka båt
-Gå till lila affären och handla (egentligen heter den tresjö macken men lila affären låter bättre)
-Ha picknick på nån ö eller på en åker
-Utforska lite kan man ju oxå göra
-Och vi kanske bara kanske kan sova ute i ett tält

Som ni ser finns det en del saker att göra och vi kan ju komma på ännu fler men ni MÅSTE ju inte stanna så länge och ni MÅSTE ju inte följa med om ni inte vill.
Här är lite saker ni kan behöva om ni följer med:

-Gummistövlar
-Långa byxor
-Badkläder
-Tenniskor
-Kanske en sovsäck
-Pyjamas/nattlinne
-Era sminksaker som jag vet att ni inte kan leva utan :D (näe skoja bara)
-Och kanske lite vanliga kläder om ni inte vill gå nakna ;)

Det va det jag kunde komma på just nu man vi ses imorgon :)

Hare bra

//Elin Elin ingen faktist ingen annan Elin gillar jag så bra som mig Elin Elin världens bästa Elin Vackra snälla lagomt tjocka Elin genom kloka underbara Elin så undra på att alla andra gillar mig XD

Ps. känner ni igen låten?
svaret hittar du låångt ner på inlägget     



















 bild på han



















.netål tekat åp nosslraK :ravS
det står bak å fram ;)
Svar:Karlsson på taket låten

Kommentarer
Postat av: Alice

Ja det borde vi också göra.

PS. Vilken stor bild Elin! Man ser ju vad det är om man har näsan nästan på skärmen DS.

2011-06-14 @ 11:19:15
Postat av: Tova

Sounds prefect!

Måste kolla med mamma sen men, JAG ÄR PÅ!!!



Ps, håller med Alan, trodde först att det där var en punkt eller nåt XD

2011-06-14 @ 11:36:09
Postat av: Elin

Ok va bra att ni vill följa med då kan jag hälsa mormor det :)

Men det va faktist meningen att man inte skulle se att det va en bild på MIG XD (eller på Karlsson:/)

2011-06-14 @ 12:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0