NEEEEEEEEEEJ!

Heej!
Jag är inne på KP-webben när jag ser det här:

I KP 7 berättade vi att Ola Lindholm valt att ta ledigt från sitt arbete som chef på KP och KPwebben. Nu har han bestämt sig för att sluta. Det här kommer inte att innebära några förändringar varken för KP-tidningen eller för KPwebben. Det enda nya är att KP-Lukas, som varit tillfällig chef sedan i maj, nu blir chef på riktigt.

Så här skriver Ola själv:

 

Hej alla fina kåpeare!

 

I dag slutar jag på KP och KPwebben. Jag har älskat varenda minut av min tid med er! Ni är så fantastiskt kloka, roliga, flamsiga, smarta, coola, knasiga, allvarliga och speciella varenda en av er. Men nu är det tid för KP-Lukas att ta över som chef. Jag hoppas ni välkomnar honom lika varmt som ni välkomnade mig.

Ibland har människor sagt till mig att det måste vara superkul att göra en tidning som lär barn så mycket. Och det har de rätt i. Men vad de inte förstår är att alla som jobbar på KP lär sig minst lika mycket av er. Så tack för allt ni lärt mig av de senaste fem åren!

 

Vi syns någon annanstans när ni minst anar det!

 

Stor kram

 

/Ola

 

Om ni har några frågor om detta så går det bra att KPosta KP-Lukas. Han svarar så fort han bara kan.

 

JAG VILL INTE ATT OLA SKA SLUTA! :S

//Alice


Kommentarer
Postat av: Elin

Neeeeeeeeeeej han får inte sluta hur vågar han jag tycker KP har blivit mkt tråkigare utan Ola iaf första sidan :( :( :( :( :(

2011-06-30 @ 11:35:42
Postat av: Alice

Jag håller med dig Elin. I allt du har skrivit i kommentaren

2011-06-30 @ 11:47:48
Postat av: Alice

Har du gått in på KPwebben på sistone? Dom har tagit bort honom överallt!

2011-06-30 @ 11:51:10
Postat av: Elin

Nej det har jag inte men har dom det är ju typ hemskt Kp är typ inte bäst längre :(

Men dom är ändå bra men inte bäste :(

2011-06-30 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0