Ja är ett geni (mohahahaha)

Haaii

Som ni kan läsa i rubriken är jag ett geni och gissa varför........-)
Jo min mormor typ har tretio års erfarenhet av att ha hund tycker 
att min familj ska skaffa hund sååå himla nice jag bara måste ha en hund
jag kommer bli galen annars.......


(Jag om jag inte får en hund snart :S)

Och som tur är vill NÄSTAN alla i min familj ha en hund :) (Förutom pappa :/)
Men jag har en plan:Jag vet att pappa innerst inne gillar hundar men han gillar
katten mer :O
Men jag ska få han att fatta att vi behöver en hund men i den planen måste jag
lossas att jag är rädd för att vara hemma själv, då kommer dom köpa en hund åt
mig som kan hålla mig sällskap (skrattar elakt)
Sen har jag missat massa veckans sötis så här kommer fem underbart söta hundar
njut av bilderna tills ni får se min riktiga hund (lovar inget)
Bilder på mina favo raser i söthets ordning enligt mig:

1.Shetland sheepdog



2.Tysk spets




3.Mops



4.Golden retriver & Labrador

 

5.Shäfer valp


Det va alla de underbart gulliga hundarna vilken av dom tycker ni va sötast?
Och ha en trevlig dag eller nått själv ska jag jobba på att få en fin hund blick
och sen ska jag troligtvis hota pappa med att om han inte leker apport med mig
så får han köpa en hund kanske funkar vet :)

Haaiidåå <33

//Kram Elin :3

Kommentarer
Postat av: Tova

HAHA, lycka till

2011-06-13 @ 19:05:33
Postat av: Alice

Ja lycka till!

2011-06-13 @ 21:32:33
Postat av: Elin

Tack :)

2011-06-13 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0