Syskon fri!!!!!

Haaiii

Jag vet inte riktigt om ni ee hemma och kan läsa detta men jag ee hemma och jag säger bara det:OMG va det haglade och regnade jag trodde taket skulle gå sönder XD
Jag har varit på ulvön...inget märkvärdigt där men båten jag åkte dit i är en helt annan historia :D
Det va pappas "Kompis" båt som vi åkte  dit i (Asså jag pappa Tobbe och Sandin)
Den va super mega jätte cool XD
Sen på kvällen åkte vi till tresjö (med bil, det går inte att åka båt dit :S)
Och där lämnade vi min lillebror som tur var. Sen drog jag pappa å Sofia å fiskade, vi fick tre små abborrar och jag fick en av dom typ mikakel jag får ALDRIG napp, jag tror dom retas med mig typ Nu fiskar Elin vi nappar på alla andras krokar men inte hennes XD
Och om man släpper tillbaka en fisk så skvallrar den för alla andra att nu fiskar nån nappa inte så man borde inte släppa tillbaka fisk...något pappa inte fattar :/
Men men vad ska man skriva...ja just nu ee jag med Hanna, vi har ätit tårta och skulle spela ett spel jag fick, men jag fattade inte hur man skulle göra såå...
Och innan det kastade vi vatten ballonger på varandra jag vann :D
Ehh... här kommer veckans sötis som Hanna har valt...

Vi är ju inte direkt hans största fans..men det är Hanna så en bild på Justin blir det såklart om Hanna bestämer :)

Och bara för att jag gillade henne så mkt vill jag på minna er om den där gamla damen som stannade vi får inte glömma henne

men...det va allt från mig vi ses <33


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0