Stockholm imorrn

Heej!
Imorrn åker jag ju till stockholm.
Vi ska typ försöka komma till ikea i sundsvall innan kl 11 för att äta frukostbuffe där. Det brukar vi göra varje gång vi åker till stockholm.
Sen ska vi nog gå en stund på birsta också tror jag. För vi har inte brottom till stockholm. Jag ska nog övertala mamma och pappa att stanna på godisaffären i sundsvall också.:D

Bilturen till stockholm tar typ 6 timmar. Sen stannar vi efter vägen också. Så för oss tar det väl typ 7-8 timmar.
Och sen på måndag åker vi till ett hotell i skövde. För att vi ska kunna vara på skara sommarland tisdag och onsdag. Och kanske en stund på måndag ocksåå om vi hinner. Det tar typ 4 timmar att åka från stockholm till skövde.
 <-- en karta över skara sommarland
LÄNGTAR!

Jag kommer nog inte blogga nåt på en vecka eller nåt. Bloggar nog inte i stockholm. Kanske hinner nåt inlägg imorrn. Beror på hur trött och hur snabb jag är.

Haré bra!
Alice =:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0