Kolla vad jag hittade på KP-webben

Heej!
Kolla vad jag hittade på KP-webben.

En smiley-lista!

Hjärta/tycker om dig <3

Brustet hjärta
</3

Glad
:)  =)  ^^

Extra glad xD  :D  :DDDD

Glad med solglasögon 8D  8)

Blinka/flirta
;)   (~_')

Ledsen
:(  :C  

Gråter
T_T  (;_;)  :*   :..(  :'(

Irriterad -.-'

Arg >.<  X(  >:-(  Ò.Ó  >_<

Jättearg =@  X-O

Räcka ut tungan :P

Mår inte bra eller skamsen :S

Förvånad/chockad
(@_@)   O_O  O.o  (*.*)  o___o  :o  :-O 

Neutral ._.

Trött/sover U.U  Z_Z

Yr %)

Missnöjd
:/

Coolt/wow owo  8-) 

Puss :*

Hemlig/jag kan hålla en hemlis :x  :-X

Dålig hårdag
@:(  &:-) 

Likgiltig/ingen kommentar '-'

Rädd :Z

Till sist listar vi några special-smileys:

=:) Jedward

=(:) Gris
# Grilla
7: Fågel
//_-) Emo
n_n Leende Animeögon
<:3)~ Råtta
(^_^)/~~~ Hej då med näsduk 
<(o,o)> Uggla
o(O.O)o Apa
Q_Q Tårar i ögonen
o:-) Ängel
:-(#) Har tandställning
*<:-) Jultomte
:-{) Har mustasch
:-~( Förkyld
-:-) Punkare
7:-D Elvis Presley
:E Vampyr/jag har lite för långa tänder
:-.) Madonna (hon har ett födelsemärke ovanför munnen)
<(") Pingvin
<>< Fisk
[] Kylskåp
[OO] Kylskåp med pumpor i. 
[:D] En gubbe i ett kylskåp.

Jag gillar Jedward smileyn.XD

Haré bra!

Alice<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0