Äntligen!

Tjosan!
Jag antar att ni ser de små ändringarna på bloggen.
Min awsomiga kusin hjälpte ig att få upp headern och för att det skulle se snyggt ut så behövde vi ändra på lite grejor.
Egentligen inte spec mycket men vi ändrade iaf storleken på inläggen, man kan nu lägga upp bilder med 600 px.
Om ni inte gillar det kan ni ju alltid ändra tillbaka men jag tycker det här är snyggare så här än med dom där bilderna på maten ^^


Kram
Tova

Ps. Grattis på födelsdagen Elin!






Har tappat bort min mobil så jag kunde varken ringa elr sms. Har inte varit hemma heller så ingen telefon överhuvudtaget har funnits tillgänglig.
Aja, hoppas du hade en AWSOME födelsedag utan mina grattulationer!

Kram igen!
Tova

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Tova, du hade tur vår telefon funkar inte heller :S (vet inte vrf)

Så jag kunde inte ringa vargen XD

Hade det super duper mega jätte bra fick en glass maskin (MUMS) ni får smaka glass sen <33

Kram <3

2011-07-14 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0