ÄNTLIGEN HEMMA!!

Haaii

Jag har ju varit i danmark (skoj)
men att resa dit å hem fruktansvärt säger jag bara, men huset elr stugan som vi bodde i var nått helt annat. Vi bodde på Lalandia nånting... det är en stugby elr nått i den stilen som har en egen badhusleklandsgalleria asså typ allt i ett och jag säger bara det, jag älskar Lalandia så om ni någonsin åker dit så borde ni bo på lalandia för det va fantastiskt, ni kommer att få se bilder därifrån sen men ni kommer oxå få se bilder från badhusleklands gallerian legoland stugen vi bodde i och ett safari zoo men allt det kommer sen när mamma har vaknat XD

Just nu vill jag bara säga att jag hatar Anders Behring Breivik jag fattar bara inte hur man kan göra det han gjorde asså bomben är ju en sak men att åka till ett läger å försöka skjuta ungdomar. Det han gjorde är kort sagt hemskt, och han borde få ett Mycket längre straff han borde få sitta inne tills den dag han dör för nån som har gjort nått så hemskt och ångrar sig inte ens borde inte få chansen att göra det igen. Jag förstån bara inte vem man räddar genom att döda folk det är ju helt obegripligt. Min pappa tycker han ska få dödsstraff men det häller jag inte med om, hur mycket bättre är vi om vi dödar han det gör ju oss oxå till mördare. Eller vad tycker ni?

Men iaf jag har saknat er å jag köpte en sak var åt eri danmark så jag hoppas vi kan va nån dag så att ni kan få den här saken. Men vad det är är en hemlighet ^-^

Kraaam

Elin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0