I´s Tv apparates everywhere

Haaii

Jag har ju inte skrivit på länge (igen) men jag har en bra aldledning (som vanligt) jag har varit borta och tro det elr ej..... städat mitt rum och möblerat. Men iaf vi har köpt en ny tv till vardags rummet och för några år sedan när elgiganten brann så hade dom ju utförsäljning då köpte vi en liten tv till mig för 800 men jag har inte haft plats för den så den har bara legat å sammlat damm men nu när jag har städat å möblerat om så har jag plats så vi ska typ sätta upp den på väggen :)
Ni får jättte gärna komma hit nån dag å se på film med mig elr nått.

Å har är några bilder på mitt favorit band Big time rush som består av:

~Kendall Schmidt
~Logan Henderson
~Carlos Pena
och
~James Maslow

hela bandet


Kendall



Logan.jpg image by zatie_lizzie Logan


 Carlos

 James

Jag ville lägga upp en låt men vet inte hur man gör :(

Såå Haaiidå <33

//Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0