Efter rengnet kommer det alltid sol

Haaii

Just nu sitter jag hemma och tycker så in i norden synd om mig själv, jag har typ stukat handen och nu kan jag  inte göra nått med den pga att det gör så ont och så är sommar lovet ju snart slut och jag kan inte njuta av det :@
Men det bra är att vår alltan snart ee klar så jag brukar klättra ut dit fast jag inte får,för att jag kan rammla ner,men det har jag redan gjort och det var inte så farligt det gjorde ju ont men jag lever ju fortfarande såå...
Plus att det rengnar vrf ska det göra det,det borde vara sol, det ända positiva med regn är att man kan va inne å baka då :)
Och jag ska lägga upp bilderna från danmark sen idag så jag har massa saker att göra fy vad ont i handen jag kommer få men vi ses

Kraam Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0