Blandat inlägg

Tjenamors!
Idag har jag varit hos Elin. Vi bakade en chokladmoussetårta med kladdkakebotten. Den blev jättegod.
Vi spelade också sims 3. Vi gjorde en ny familj och min sim tatuerade en sim som kom på besök. Han fick ett hjärta och nån tjej med massa blommor runt sig.XD Jag trodde att han skulle bli arg men han blev jätteglad!!!!

Sen när jag kom hem så åt vi tacos. GOTT!!!!

Elin kunde ju inte få upp en Big Time Rush låt som hon ville så jag kan göra det åt henne.
Jag vet inte låt hon ville få upp men här är mina favoritlåtar av dom.


Til I Forget About You


Worldwild

 
City Is Ours


Och till sist Famous

Hoppas ni gillar dom!!!!!!
Kram!
Alice<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Du borde lyssna på if i rule the world med dom den är jätte bra precis som alla andra av deras låtar :)

2011-08-22 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0