Vi måste göra det!

Tjosan!
Maja har typ en liten fest eller sleep over party eller vad man nu ska säga. Lite påsk aktigt eller så. Det är Maja och tre andra i hennes klass som är här och nu till vad rubriken menar, dom fyra har jätte färgglada kläder och så och har typ varit på Willys och knäppt kort och så. Det måste vi göra nån gång! Men jag tänke att det kunde vara roligare om vi var lite fler än tre, kanske Sofia S och Tea, va vet jag? Vad säger ni?
Jag kan sen fråga Maja om jag kan få lägga upp nån bild men så länge:
   

Nå, vad tycker ni?^^
Kramisar
Tova

Kommentarer
Postat av: Alice

Ja, det borde vi göra!! XD

2011-04-21 @ 19:33:15
Postat av: Elin

Ja,va kul det borde vi göra XD

2011-04-21 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0