Va på stan igår

Heej!
Igår var jag på stan med mamma och pappa. Vi köpte födelsedagspresenter till Leo.
Här är det jag köpte (allt jag köpte är inte till honom):


Den här boken köpte jag till mig själv. Den är bra. Det står om ALLT från Twilightböckerna


Den här boken är superduperbra! Rekomenderas STORT!!!


Den här filmen köpte jag till Leo

Ett sånt här nagellack i den färgen köpte jag till mig själv

Och jag fick en jacka också. Mamma sa att jag skulle leta en jacka så att hon får tillbaka sin som jag har använt. :D Och då hittade jag en på rea på Inter Sport. Fast den behövs ju inte nu. Det är ju supervarmt ute!!

Ska gå ut nu.
Haré bra!
//Alice

Kommentarer
Postat av: Alice

Glömde en sak! VI HAR TAGIT UPP STUTSMATTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SUPERGLAD!!!!!!!!

2011-04-24 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0