Hemma igen

Hej!
Detta blir ett litet bland inlägg eftersom det är 3 grejor jag vill ta upp.

Tog en paus från tvättandet som jag måste göra eftersom alla andra jobbar i huset. Tvättar alla lakan som va använde i fjällen.

Blev glad idag när Martin kom med posten till oss idag för där var det ett paket, till mig! Det var ett packet från favoptic som inehöll ett par solglasögon som jag beställt. Anledningen till att jag inte köpte sånna som finns på typ Ica eller Intersport eller når sånt är ju för att dom inte är slippade. Lägger upp bilder senare.



Sist men inte minst; Vill ni gå på stan med mig imorrn? Tänkte fråga idag men då kom jag på att Elin inte var hemma än (ringde egentligen och då sa Annette att du fortfarande va i Sundsvall) och då tänkte jag att det skulle va roligare och gå alla 3 istället för bara jag och Alice, eller? 
Sen en till sak, Alice vad är det för fel med er telefon? testade att ringa och då sa nån nåt om att telefonen för tillfället... nånting... blablabla. Aja funkar kanske nu?

Ska åter till tvättandet:(
Pözz!
Tova 

Kommentarer
Postat av: Alice

Ja det blir roligare då vi är alla tre men det går nog bra imorrn

Vi vet inte vad som är fel med våran telefon. Det går inte att ringa heller. :( Så ifall du vill ringa mig så får du ringa till min mobil.

2011-04-28 @ 21:12:54
Postat av: Elin

Jag kommer hem runt tre fyra tiden så det blir nog lite sent att gå på stan då eller?



Vi kanske ses idag elle imorgon iaf så har jag köpt choklad åt er ni får en choklad kaka var ;)



2011-04-29 @ 10:32:54
Postat av: Alice

TACK ELIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-29 @ 10:56:23
Postat av: Elin

Det va så lite :)

2011-04-29 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0